May 1, 2008

Tragically Hip & Cool







1.maj og de våde faner blafrer  - meget lidt! 
.... Synd, når vejret nu har været så vidunderligt den sidste tid.... Har bestemt mig for at nyde min sidste fridag maximus.  Lagde ud med hjemmelavede amerkanske pandekager/backbacon/røræg and the the whole chebang - Så på denne internationale kampdag, hedder det her på matriklen, lavenergi mode - resten af dagen... Drikker te, prøver at læse mig igennem de bunker af aviser, som af en eller anden grund altid får hobet sig op, ser hjernedødt tv og hygger mig gevaldigt... 

Fandt disse krus i en søgning efter noget helt andet; altså Serendipity.... [Ét af mine absolut favorit-ord - Ordets oprindelse; Et smukt og gammelt persisk eventyr- kan læses her]  - Det er også Questo, der har de fine små hollandske skåle med små træsko/ko/mølle etc i bunden  - her
Er på tilbud lige nu.

                                                          


No comments: