April 16, 2008

Nixenbixen, Yvonne - Dén køber jeg ik'!



Sikken en sød og trist historie om at
 Yvonnes Videobiks lukker! - Ja, det er trist, men det er næppe fordi, de ikke kan skrabe dummebøderne ind!

 Det var min families yndlings lejested længe før 'Blockbusters' og lige efter 'Christianshavns video' solgte ud! - Jeg kan ihvertfald godt huske den eftermiddag hvor jeg fik besøg af, en to m høj og tre m bred, tatoveret og skaldet inkassator i læderjakke. Han var meget, meget venlig og meget, meget bestemt, da han i allerbedste GangstaVesterbronx stil, fulgte mig ned til min bankkonto - vi havde nemlig hrmm..... glemt en film i en måneds tid - Jeg slap med en tusse og forskrækkelsen! - I betragtning af, at det ikke var en premierefilm eller bare i nærheden, var det måske også godt for Yvonne ? -  
Skal hilse og sige at vi ALTID har afleveret til tiden efter dén historie.......

 Jeg vil ikke bebyrde læseren med alle undskyldningerne eller forklaringerne på hvorfor den video ikke var blevet afleveret til tiden. Det var min egen fejl og det erkender jeg på en studs! - Meeeen det er altså ikke pga manglende database, at Yvonne ikke længere får kunstige negle med diamantbesætning! 

1 comment:

Anonymous said...

har du overvejet at det måske ikke er mine ord der er citeret?
fra en kvinde der aldrig har haft diamantbesatte negle?