April 22, 2008

Safari, safari, safari - åh, åh.....?




Den  nu aftagende " fuldmåne lyser og spejler sig i, blikstille bølger og jeg er tørstig" - Den gamle tekst fra Gnags' storhedstid, vugger til nattens stilhed... Det har været den dejligste dag; Fik endelig plantet den rhododrendronbusk, der har stået her i "kontoret" et par uger, nok til at den havde skudt voldsomt i vejret! En gartner hjalp mig med sin spade, hvilket nok var heldigt, da jeg kun var i besiddelse af en lille "skeagtig tingest", indkøbt for en tier med samt to andre "have- redskaber". Altså noget billigt bras, som er ok til at skrabe lidt ukrudt hist og pist, men ikke til at udplante noget større end et tulipanløg.... 

Gik  fra Ass. Kirkegård ned af Nørrebrogade i solskinnet... Med et enkelt svinkærinde til Café Rayuela for noget sen morgenmads kaffeværk og ristet brød m/honning... Uhm...!  Det er iøvrigt "Verdens Bogdag d.23 april" Så i week-enden 26-27 april, kan der købes, byttes og gi's væk på Christianshavns torv! Info; Chester's Bog Café

Slentrer videre over Dr. Louises bro ned til det gamle grønttorv  eller Israels/Palæstinas plads [?] hvor de gudsketakoglov endnu ikke, har lukket de handlene ned - hvilket jo bare er et spørgsmål om tid! Fik købt lidt pynt til altankasserne og vindueskarmen.... 

I Fona for at hente min spritnye MacBook Pro,  et par kransekager hos bageren for at fejre min nye "baby" og så med toget hjem til Vesterbro, til en tiltrængt og styrkende kop te.....

 Nu sidder jeg så her med min splinternye plaything og får stadig "Error log" [Javascript fejl] når jeg prøver at pådutte "Firefox browseren" nye "add-ons"  - Så jeg må alligevel beholde gode, gamle, ufestlige og småkonservative "Safari" - 

Dérfor associationen til Gnags som " Synger lange triste sange, ude på savannen et sted" - Dét er lige mig, på en nat, som i dag!

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.