February 11, 2008

Forandring & forundring

Jeg lider ikke særligt meget af hedeture. De hører sig ellers til, i min ende af skalaen, men at jeg forandres, er ihvertfald sandt... Jeg har hele mit liv ligget og rodet rundt omkring de 45 -52 kg. Jeg er 1 m & 60, så det var okay...Men sidste år skete det så; på under tre måneder tog jeg en tyve(20) kg på, så at jeg intet kunne passe af mit tøj... Det var også okay, især efter at jeg fik skiftet det meste af min garderobe ud, så at mine bukser i det mindste kunne skrues op over knæene. (Inden jeg fik mit "gamle" tøj givet væk, var der dage hvor tårerne stod ud af øjnene, i samme fart som knapperne af tøjet) 
  Jeg havde så absolut ikke forandret min diæt, den bestod stadig af varieret kost; Både vingummi og chokolade!- jeg dyrkede sport mindst tre gange om ugen; Blå Rittersport - osv osv... altså det samme usunde som det har været hele mit liv.... Nå, men så for en måneds tid siden, begyndte jeg så at vokse mere endnu!! - Nu kan jeg ikke lukke skjorten hen over barmen, og jeg må sove med BH, da det ellers er for ømt... Lidt, som da jeg var teen-ager, og drengene ville moppe - de sku' bare holde om mig bagfra og trykke til, ikke engang særligt hårdt - og jeg ville ha' indrømmet hva' som helst...
Det værste er; at jeg nu støder ind i alting, da jeg endnu ikke har fået indstillet den indre GPS/ekkolod  i henhold til forøgelsen af mine fysiske [bryst]mål- og man tager jo ubevidst bestik af omverdenen når man bevæger sig rundt... Det er svært at læse avis, uden at de gør sig gældende... i det hele taget fylder de ret meget, både i min virkelighed & i mine tanker. 
Lidt ligesom da jeg var teen-ager ...
Hvor lang tid de[t] holder, aner jeg ikke, men jeg har nu tænkt mig at "nyde" det mens de[t] varer! For det er faktisk lidt sjovt, at blive en rigtig "Kropsdue" på sine gamle dage....!!

No comments: