February 15, 2008

Øv for "Safari" og Hurra for AppleTv og "Cherry Garcia" Ps - Og Hurra for "Time Machine app"

Kom glad hjem fra en laaaaaaaaaaaang dag som Pølsepusher, åbnede for Mac'en og "Safari" har besluttet sig for at slette  alle mine bogmærker - Når katten er ude osv....

 Var ellers helt oppe og ringe over den nye update til Apple Tv, der radikalt ændrer den måde jeg kan bruge min lille hotte gadget. Nu kan jeg ikke kun se film, men også se alle mine Flickr fotos direkte på mit fjernsyn og ikke bare min egen konto, men også mine kontakters fotos! - Har f.eks en veninde, som er ved at rejse jorden flad - og hun kaster alle sine fotos efter Flickr -

-Og så lige for at runde gårsdagens tirade af; Hørte idag flg logiske argument (Nåede desværre ikke at opfange kilden!) Men altså; Hvis de dømte tunesere planlagde et mord, var der muligvis en risiko for en bladtegners sikkerhed, men hvordan bliver det til en risiko for statens sikkerhed ? Good point!


Har en ung mand logerende i "Kontoret" (gæsteværelset) i disse dage... Og jubiii!!! Han havde sgu  raidet min fryser og havde lavet varm mad. Det hele stod klar til min hjemkomst fra frontlinien på NørreBronx - 100% ren luxus!! - Er jo blevet vant til de der frosne tv-dinners, som jeg bare lige kan kyle i mikroovnen -Guds gave til enlige kvinder. ( Det er underligt, men jeg synes, at der er flere enlige mænd end kvinder, som laver varm mad til sig selv - hver dag..... Er det mon fordi, at vi skal ha' en partner og/eller børn at lave mad til? - Er vi ikke selv "værdige" til et godt, varmt og hjemmelavet måltid? 


Verdens bedste fabrikslavede is;



Nå, men nu vil jeg smide mig i Fifaen og se "American Gangster" m/kaffe, "Cherry Garcia" og nyde, at i morgen er sidste dag i Skinkekutteren - før 4 fridage.....!!!





17/2 '08 kl 02:19:
Pssst! Har netop reddet ALLE mine bogmærker, ved hjælp af Time Machine og en gammel Bookmarks.plist - Jubiii

2 comments:

Anonymous said...

Når du nu fortæller om mig og mine fotos, så ku' du da godt linke til dem? Det ku' da være, at nogle af dine læsere ku' synes, min blog/fotos var lige så læse/kiggeværdige som dine?

Du har forresten ret i det med madlavning til sig selv, tror jeg!

Kærligst,
Néné

Anonymous said...

Kærezte Néné,

Som sagt er alle mine, over 1000, bogmærker pist væk... Men nu har jeg da dit, duely posted!
Det var en lang dag, kom hjem kl 20:30, og da jeg så al den ravage (Forsvundne bogmærker + andre "uheld") blev jeg om muligt endnu mere træt i ansigtet! Og kastede mig altså ikke over, at begynde at reetablere hele molevitten...! so sorry, hvis du blev ked! Ang, dine fine fotos på Flickr,- så gælder ovenstående endnu en gang.
Det glæder mig iøvrigt, at du læser min "nye" Blog!
Pas på jer og stort kram herfra
Kærligst Gabs