February 19, 2008

Détente........ Pulverhex alarm #2



                                                     

Dette er et billede af; hvad der udløste dagens pulver- alarm på Vesterbro Posthus/Bernstoffsgade.....

Da jeg ankom, stod min meget fine pakke (Med ca.50 forskellige frimærker både for og bag) på et bord længst nede i et stort lokale, hvor en meget utålmodig postmand stod i den anden ende... nervøst ventende.
Jeg tilbød at åbne pakken nu og her, hviket han takkede nej til, høfligt, men bestemt.
Han bød mig, at tage min forbandede pakke og skrubbe af helvede til- før han fremkaldte alle mine mareridt scenarier og virkeliggjorde de værste af dem..... Hvilket jeg så gjorde, uden at kny!
Så ham dog gøre et lille hop på stedet, da jeg uheldigvis tabte pakken, før jeg fik den forsvarligt anbragt i min cykelkurv. Hvis de før havde været i tvivl om, hvor jeg boede, ville selv den sløveste sporhund, kunne have fulgt sporet af kanelkiks hele vejen hjem over Tietgensbro. Forbi den vanlige politi razzia foran porten  og opad trappen, frem til min lejlighed. De og jeg med, vil sikkert kunne finde spor af pulveriseret kanel-kiks, rundt omkring i huset længe fremover!

                                                             



Ps;
Udover Ninon's nye "Møgsko", en pose ex-kiks, "La virgen de Guadeloupe "statuette og en medallion, indeholdt min pakke også et par vidunderlige postkort! - Bla dét som jeg har brugt til Blog-billede - Tak Non!

No comments: