February 13, 2008

Åh,nej da ikke én gang til, men det er måske til ære for Prins Knud?

går vi på de imaginære barikader, endnu engang ! Og ikke et ord om; at vi faktisk startede 

Jeg
mener ikke, at det på noget tidspunkt har haft noget med ytringsfriheden at gøre, Men ren provokation hele vejen igennem fra den noget indebrændte Flemming Rose's side - Det gik fra tegninger til karikaturer til "Kampen for ytringsfriheden"- Og nu hvor PET måske har fanget nogen, som måske havde i sinde, måske at dræbe een af tegnerne (Hva' skete der med; "Uskyldig til det modsatte er bevist"?) - Og som på Guantanamo, har forsvarerne ikke en chance for at forsvare nogen, når de ikke må se 1/2 delen af de formodede beviser!.... At der så går lidt fingermaling på blå stue i det, når alle landets store aviser, står sammen om, at trykke den ikke særligt morsomme  karikatur øh- tegning - så står jeg af! 

Ikke at jeg er på samme side, som de radikale muslimer rundt omkring i verden, når de brænder ambassader af etc etc. Dét tager jeg stor afstand fra!!!!!!!!
  Men vi sender et rigtigt fjendtligt signal til vores muslimske medborgere, når vi i dén grad træder dem over tæerne - med vilje. - "Men de skal den ondelyneme integreres og det ska være NUUUUUU og de ska lære det, ska de!" 
Havde godtnok aldrig troet, at jeg ville være enig med Uffe Elleman Jensen om noget som helst, men jeg var helt enig med hans argumentation IMOD Jyllands Posten/Flemming Rose!!

-  Sorry , den lidt abrupte overgang, Men nu vil jeg altså sige som vores rare, måske lidt naive Kronprins (Nej, det er ikke Knud);" Politik vil jeg lade andre om" - Ihvertfald for iaften!!!

- Ska' i Pølsevognen i morgen! (Kan næsten ikke få armene ned - Rapport følger)

No comments: