February 20, 2008

Wow-effekter og patroniserende - (Findes der et ligesågodt ord på dansk?) - mænd!





Er
det bare mig? Eller er der andre, som bliver forbandet over "Invita - køkken"s serie af reklamefilm, hvor kvinderne konstant bliver afbrudt af enten; deres 'mand' eller Invitas sælger ? Kvinder bliver konsekvent portræteret som kedelige, uden visioner og gumpetunge..." Prøv lige at tænke ud af boksen, skat!" Imens manden og sælgeren har alle de store drømme om idel lykke, som nu kan realiseres qua et "Wow -køkken" - Den reklame der kører oftest for tiden; [som kan ses her]   afbryder den ualmindelige irriterende sælger, kvinden med et;" Bobobobobob  - Der er ingen der siger, at en vinkælder, skal ligge i kælderen" 
Det er altså især det dér "Bobobobobob" som får mine kropsvæsker i kog..... Hver gang!! -

- Meeeeeeen, det kan godt være at det bare er mig, som ikke har fattet en eller anden subliminal pointe, lidt ligesom dén med sexkillingen på motorcykel, som uden en smøg, alligevel beholder gløden !?! -  
             -Alle rygere som har siddet på en MC/knallert/Scooter som kører hurtigere end en cykel véd, at det er totalt umuligt at ryge cigaretter imens....! Øh, og hvad har sexede kvindlige MC'ere med rygeafvænning at gøre? 

Som sagt; Det er nok mig, som ikke har fattet en bjælde! Hverken af reglerne for "Minerva metoden", segment %  eller ret meget andet i marketings junglen.
 Jeg mangler nok en eller anden chip der synes, at det hele er vældigt logisk og morsomt!

1 comment:

Anonymous said...

Formynderisk