March 30, 2008

En masse sjæle, samme tanke!




Med stor risiko for at gentage mig selv;

"At boykotte OL ville måske ha' en vis effekt, hvis ALLE de inviterede statsledere, royale gæster, celebrities etc bliver væk inkl TV ! Og kun idrætsfolkene kom! (De har jo trods alt knoklet i de sidste 4 år, for muligvis at få lov til at stå på en malet krydsfinerboks, med noget hiphop/Rapper-agtigt bijouteri om halsen, imens deres lands nationalhymne bliver massakreret til ukendelighed af det lokale hornorkester! ) Men dét vil aldrig komme til at ske, det kan selv jeg (indlæg fra igår) se!" 
Citat fra mit indlæg d.28.3

Så det glæder mig voldsomt, at nogle politikere rundt omkring har tænkt den samme tanke, lige bortset fra vores egen regering, sæføli'!- Men dét ville også være ret scary, hvis vi tænkte ens, Fogh og jeg! - Da jeg ikke skal til OL, men til Cambodia, har jeg sendt et brev til Kinas 'Premier Old Man'; Wen Jiabao , hvor jeg bad om at Kina løslader alle deres fængslede journalister og indfører ytringsfrihed for alle!  Ikke at det har nogen virkning, men så har jeg da også gjort noget; Ala at slukke for lyset i en time i går.

No comments: