March 12, 2008

Land of the free. Home of the brave;

Only in America ?
Kvinder som bor og  lever i årevis  - på et toilet ? - Mænd som bliver videofilmet i hjemmet, imens de onanerer - altimens hunden dør af en ovedosis ? 

                                                          


Måske derfor, at det var godt at se DR - Dokumentar's eftertænksomme og veldisponerede;
 "- Og det var Danmark- fra USA"  Af  Anders Agger. Med hans vanlige dragende billed og metafor flow og rolige jyske diktion - et pragteksempel på den intelligente voiceover/speak!

  for dén doks!
Glæder mig til at se resten af serien!!!  (Den kan som alt andet på DR downloades, hvis man gik glip af dén gave! ⇑ )


Sorry, for et lidt fladt indlæg, men jeg kan mærke et mindre influenza angreb, der ligenu ligger i baghold
 - Kan have noget at gøre med, at jeg skal på arbejde i "Skinkekutteren" i morgen og helt frem til skærtorsdag, - i streg, igen ! 
 - Det kan muligvis have noget at gøre med, at min trofaste Mac virker mere syg end jeg og om muligt endnu langsommere ! 
 - Men det kan måske også have noget at gøre med, at 'de' nu diskuterer Muhammadtegningerne i DR2's "Deadline" -igen - og at jeg bliver så træt, for jeg forstår denondelyneme ikke hvorfor, at 'de' -denne gang er det; Bertel Haarder og Thøger Seidenfaden,- ikke ser tingene som jeg gør det ?! - Men det er nu ikke det eneste tidspunkt at dét sker for mig - Det sker også, når jeg hører Pia Kjærsgård kagle sin selvretfærdige harme med sin sædvanlige 'Yvonne' diskant!
 Der sgu da være andre end Uffe Ellemann Jensen, og så mig, sagde hunden- der mener at det var en unødvendig provokation, at det ikke har en tøddel med ytringsfrihed at gøre, at vi stadig ikke ved, helt præcis hvad PET har på de to anholdte tunesere osv. osv. Yadda, yadda, yadda.... 

Men som 'Pappa' altid sagde: 

" To have a right to do something, is not at all the same as to be right in doing it"
Oversat; 
'- Hvis du rigger din røv op i smækhøjde, så sku' det da være underligt hvis ikke..........'

No comments: