March 13, 2008

En verden fra forstanden? -Updated!!


 - Jeg kan ikke være den eneste, som fik kaffen galt i halsen her til aften, da en nydelig ung herre fra Venstres ungdom i DR's "Go' aften mand, økseskaft show'  mere lød, 
som var han til områdemøde på 'Staden'! Da han veltalende advokerede for 'Fri Hash'!   - DR havde inviteret en yngre ex- misbruger ind i studiet i refærdighedens navn, men han fik ikke et ben til jorden, da han havde svært ved at huske...

I sidste uge var det Villy Søvndal, som tog et populistisk herresving på sin fisketur. (Ja, jeg er medlem af SF - jeg godt !) Og mange af Socialdemokraterne, som åbenbart ikke rigtigt ved om de egentlig ikke hellere vil ha' en Pia end Helle, hoppede på ! Hook, line and sinker!
 SF er nu næsten lige så stort et parti som S !

Og den sidste opdate er; At vælgerne mener, at RisikoVilly er mere troværdig end SafeHelle?[Okay, cheap shot - ku ik dy mig] - Det  da være for hans klare, grønne øjnes skyld ? 
Men hvor længe ? (Som også ledelsen i S helst vil tænke) 
og hvor mange kovendinger skal der til, for at holde vælger dampen oppe og politikerleden fra døren ?

Dansk politik er pt lige til en go' omgang forårsforkølelse! 
      - Det er suset af alle vendekåberne og gennemtrækken på øverste etage !



Ps . Kl er 02:09 og Barack Obama har vundet i Mississippi !! Så er der da noget der funker ! Politiken er kun nået frem til prognosen/Exit polls - Men min CNN øresnegl har ønsket Obama tillykke !

2 comments:

Anonymous said...

Jeg tror ikke du behøver være så bekymret ..
VU er bare lidt foran lige nu men resten af samfundet skal nok komme efter dem.

Se på USA .der er man igang med at legalisere pot til medicinsk brug

Derfra vil en mere almen legalisering sprede sig langsomt gennem lovgivningen til hele vores samfunds fordel.

Når jeg siger fordel er det ud fra en økonomisk og medicinsk betragtning.

Det giver som VU korrekt påpeger ingen mening at det er de mest kriminelle elementer der tjener på den nuværende tilstand.

Hele samfundet kunne med fordel tjene på legaliseringen på flere planer.

Det gælder om at styre den udvikling vi gerne vil have -- ikke at gå i krampe af afmagt og frygt for de konsekvenser vi ikke kan overskue

Anonymous said...

Først og fremmest ! Jubiiii - Endelig en kommentar! Tak !
Og dernæst; jeg er egentlig ikke særlig bekymret over selve emnet, det var afsenderadr som var mig til stor forundring! - Og gu' har de da ret, som du selv påpeger er alle fordelene ved, at frigøre en gammel medicinplante åbenlyse! - Det er altså bare, at det var VU som smed forslaget på bordet! Og ikke Enhedslisten eller andre mere åbenlyse kandidater!

Gabs