February 19, 2008

'- Og vi går nu til DEFCON 2' - Pulverhex alarm#1

Er lige blevet ringet op af en meget nervøs postmand: "Du har en pakke! ( Her blev vejret trukket dybt ned i lungerne og holdt der..)....- fra Mexico - Ved du det?"
Og jeg svarer skødesløst og uden på nogen måde at snuble over orderne: " Åh, ja det må være fra min datter.....?"  Alt imens jeg hemmeligt havde håbet, at det var Skjortén der meldte sin ankomst, men det håb blev slået i stykker allerede i hans første følgesætning; Mexico. Nå, men det må så være Ninon's nye sko, som hun istedet for at smide i en affaldspand i Mexico City- fandt på at sende hjem - Efter at de havde slået hendes fødder ihjel  -Ninon's blog desangående.
Postmanden i den anden ende overrumplede mig totalt ved næste udmelding: "Der  drysser mystisk pulver ud af pakken, véd du hvad dét er?" 
Åh, nej... Billeder af Pet, rullemarie, anti-terrorkorpset, SWAT team i sikkerhedsudstyr som taler ligesom  Darth Vader, Ekstra Bladets overskrifter, jeg som først fik mit Danske statsborgerskab som 18 årig med en "Administrativ udvisning" i hånden i "Tålt ophold" i Sandholm, CIA fly til Afghanistan, Måske den første kvinde på Guantanamo (Heldigt at jeg også taler spansk - Nå,nej Det er USA på CUBA)  og andre billeder [For langt og for mange til at forklare her] farer igennem mit hoved, da jeg med  kæk stemmeføring- og uden at ryste på hånden, tilbyder et muligt svar på gåden; " Det er no    .......

                                                           


De har lige ringet igen - jeg ska hente pakken NU!!! - Iført legitimation- og de vil "have en mand stående udenfor bygningen, som venter mig"!!!!!

Fortsættelse følger.................................... Forhåbentlig ??????????

No comments: