April 23, 2008

Gu' er det luxus;




Jeg finder ikke en opvask sindsoprivende spændende! Det er gerne lidt meditativt, at stå og kigge ud af vinduet, med hænderne i det varme vand. Men interessant eller mentalt udfordrende ? Næppe..... Og dog, jeg fundet en måde at gøre det til en glæde! Hvilket jo egentlig er betydelig bedre - Tadaa; De rigtige redskaber! 

Spørg enhver håndværker og han vil svare dig, at den professionelle arbejdsglæde ligger i det gode værktøj! 

Så øverst er der en farverig opvaske børste (19,-kr) - Altid godt med farver på tilværelsen!

Herunder er det så lugtesansen som forkæles med de vidunderligste æteriske olier i opvaskemidlet (129,-) Det er utroligt drøjt! Jeg som single, har sådan en flaske i 6-7 måneder! -  (Det er forøvrigt mindst ligeså godt imod fedt og snavs, som noget jeg kan købe i et supermarked, men mit dufter bare betydeligt bedre!)

                                                           
                                                          
Jeps, Sådan giver jeg mig en gave dagligt, så jeg muligvis slipper for, at blive et surt, gammelt brokhoved, hvilket jeg ellers godt kunne frygte en gang imellem.....!

Det kan købes hos Isabella Smith

No comments: