April 2, 2008

Pølsepusherens hundeliv............ Eller ta' det som en mand; PIIV!



Så lige overskrifterne på min yndlingsaversion pt; 'Politiken web edition': "Politiet skyder kamphund på CA"!!! -"Løse hunde truer Nato møde" Den sidste er ret morsom og jeg spekulerer på, hvor de mon har nolet dén artikel?

Men så kom mit eget hundeliv indover;
Begyndte dagen i okay humør, træt, men okay - Sad i bussen og overvejede om jeg skulle starte en ny Blog kun om musik og bøger ?! Men da det så tog tre kvarter, at komme på arbejde, [en tur der normalt tager max 20 min] kun fordi, at chaufutten kørte ret mystisk, så begyndte jeg allerede dér, at have en mistanke om dagskvaliteten!. Den nye kollega, som skulle ha' startet i mandags og som har udskudt det først til igår, så til idag- var gået igen!! Havde misforstået tidspunktet!?!  Jeg var nu tæt på tårer i halsen! - For jeg har ikke haft fri på en hverdag siden d.12/3, dvs at jeg egentlig ikke har haft fri andet end søndage og påsken i en måned! Alt det praktiske; bank, posthus, indkøb i andet end Føtex & Netto, mit sociale liv- [høhø] etc. etc. er altsammen fjerne landsbyer i Rusland!
  -  Efter at have brændt mig en snés gange, blevet snerret af 117 gange og så'n, blev det endelig fyraften! Men da jeg så fik fryserlåget i nakken, mens jeg stod på hovedet i kummen efter de røde Wienere til imorgen, så ku' jeg bare ikke mere! Så jeg satte mig ned på en spand med dressing og tudede til jeg var færdig. Hjemme lå der selvfølgelig et møgåndsvagt brev i gangen..... Og så kommer kampen, der udspiller sig hver evigeneste aften, når jeg kommer hjem ved 19:30 tiden; Orker jeg virkelig at begynde at lave mad? For at spise ved 21 tiden? Altså; varm mad Vs té m/ristet brød og ost Vs kransekagerne/Kartoffelkagerne fra Christianshavner bageren!
 -  Åh, det er en ulig og uretfærdig kamp!! [Måske nok også derfor at jeg er træt helt ind i sjælen?!]


Har netop modtaget "Blekingegadebanden" af Peter Øvig Knudsen, så go'nat og gå nu lige hjem!

No comments: