March 4, 2008

Klodernes kamp

 Jack and Hill's valgvideo:

 Jeg har det ligesom vejret i dag - Det begyndte meget godt: Høj blå himmel og velsignet solskin... For så pludselig, at gå over i tøsne og slud og den evindelige blæst, nu må de da snart give den et navn som; Mistralen, Fönen, Santa Ana winds....! Det har sgu været efterårsvejr siden èn gang sidste forår .....!!

  - Ja, jeg ved godt, at der er sker en masse ude i den store verden;

- I nat er det "super tuesday junior" i Texas og Ohio, så må vi se om Hillary lægger sig ned, med alle fire poter i luften eller om de skal blive ved med at fyre $ af ? Astronomiske beløb der svarer til flere Afrikanske staters bruttonational produkt, bliver brugt på reklamer med Jack Nicholson ⇧ og andre kampagne-nødvendigheder......

Colombia, Equador og Venezuela trækker grænserne op med fuld musik og støvletramp!
                                                                                                          
Condalezza Rice's "Fredstogt" i mellemøsten, kan vel betegnes med et ord; Fiasko - Den blodigste week-end i Gaza siden 2000 og
  Israel fortsætter ufortrødent  med at bombe civile lige nu!



Hvis jeg sad på en stjerne i vores galakse og så ned på jorden med animationer af "Bål og flammer" alle de steder, hvor der LIGENU er væbnet oprør/krig/borgerkrig/ etc. - Altså alle de steder på kloden hvor mennesker (Kvinder, børn og mænd) invalideres på sjæl og legme, hvis de ikke bare dør... Ville jeg sige til "Den Lille Prins"; [For det er selvfølgelig på hans stjerne vi sidder] På trods af at vi nu kan flyve til Mars, har menneskeheden ikke har forstået eller lært af sine fejltagelser.... Han ville se sørgmodigt på mig og flytte sin lille stol over til den næste solnedgang   - og måske sende sin  flyverfar en kærlig tanke........!

                                                                          ✈✈✈✈

 Jeg godtnok træt. Helt ind i sjælen....! - Så her er Moder Naturs svar på  "Røvballegardiner" - Jeg har også trukket for.. Hasta mañana....



                                                             

                                                                              

No comments: